Môže za to Matovič?

1. novembra 2020, Tomáš, Nezaradené

Dnes sme celá rodina absolvovali to, čo veľa ľudí odsudzuje, ba priam považuje za niečo škodlivé.  A predstavte si, prežili sme to bez problémov. Šli sme hneď ráno a v malej dedinke blízko nášho domu sme si vystáli frontu. Ľudia boli k sebe milí, každý vedel čo a kedy má robiť. Čo je ale podstatné, nikto nás do toho nenútil. Keby sme nechceli, my by sme do toho nešli. V rade som premýšľal nad tým, čo všetko mi treba doma urobiť a ako si to podelím do prípadných karanténnych dní. No nič, veľa toho nespravím. Celé nám to trvalo cca 1,5 hodinky. Organizácia výborná. Dokonca sme pár krát pustili pred seba ľudí so zdravotnými problémami, či tehotné mamičky. Som presvedčený o tom, že kto v 5 hodinovom rade stáť nechcel, nemusel. Kto mal auto, previezol sa k inému miestu, kto bol bez auta prišiel neskôr, alebo sa prešiel k inému testovaciemu miestu. Niekto mal iný program a pôjde dnes. Mám dobrý pocit z toho, že sme nateraz OK a, že môžem ísť v pondelok kľudne do práce. Ja viem, že je veľa problémov, či už na Slovensku, alebo mimo neho, no ja som naozaj rád, že nám nič dôležité nechýba, že sme šťastní a spokojní. Verím, že aj ľudia okolo nás sú zdraví a v poriadku a môžu si užívať jeden druhého